loading...

aramtar

aramtar

بازدید : 10
شنبه 28 آبان 1401 زمان : 18:01

آچار بکس نوعی از آچار است که دارای یک دسته مخصوص یا آچار جغجغهای است و تعدادی سری یا ساکت دارد که استوانه ای شکل است در یک طرف این سری‌ها یا استوانه ها یک سوراخ چهار گوش قرار دارد و در سوی دیگر استوانه سوارخی مطابق با شکل گل پیچ که می تواند چهار گوش ، شش گوش ،هشت گوش یا 12 گوش باشد در سایزهای مختلف بر حسب اینچ یا میلی متر مشخص شده است. دسته بکس یا آچار جغجغه،دارای یک زبانه مکعب مستطیل شکل به اندازه سوراخ چهار گوش روی سری‌ها یا سوکت ها است که با داشتن یک ساچمه مجهز به فنر قابلیت اتصال به انواع سری‌ها را دارا است. با توجه به اینکه این سری‌ها دارای شکل استوانه ای هستند ، این نوع از آچار برای پیچ‌هایی که در انتهای لوله ها یا جایی که امکان چرخش دسته آچارهای معمولی وجود ندارد ، بسیار مناسب بوده و در مواردی تنها راه بستن یا باز کردن پیچ ها و مهره در این گونه موارد است .

عملکرد آچار بکس درست مانند آچار رینگی است که در آن، لغزش آچار از روی سطح مهره توسط تعدادی شیار کنترل میشود . تعداد این شیار ها 4 ،6، 8، یا12 شیار است که نوع 12 شیاره آن رایج تر است .

در انتهای آچار بکس، یک شکاف مربعی شکل به ضلع3/4 ، 1/2 ،3/8 ،1/4 ،اینچ وجود دارد که دسته بوکس ،هندلی و یا جغجغه ای ، انواع رابط ها ، در آن قرار می گیرد .این گروه از آچار ها دارای تنوع زیاد در متعلقات و رابطه هستند که قدرت انعطاف زیادی در استفاده از این آچار ها به کاربر می دهد . آچار بکس ها دارای انواع دسته شامل دسته ساده ، نوع هندلی ، جغجغه ای است و رابط ها شامل اربط ثابت در سایز های کوتاه متوسط و بلند و رابط انیورسال می شود .

آچار بکس رابرای باز و بسته کردن پیچ و مهرههایی که نیاز به اعمال نیروی زیادی دارند و همچنین باز کردن پیچهایی که با آچار تخت به هر شکل امکان پذیر نیست یا موجب آسیب یا خراب شدن و له شدن سر پیچ و مهرهها میشوند با توجه به آفزایش سطح تماس آچار و گل پیچ یا مهره مورد استفاده قرار می‎‎گیرد.در مواقعی که محل قرار گرفتن پیچ و مهره به گونه ای است که دسترسی به آن با سایر آچارها امکان پذیر نمی باشد از آچار بکس استفاده میشود. این آچار معمولا برای باز کردن و بستن مهرههای داخل شیارها و شمع های موتور، به خوبی قابل استفاده است . همچنین در صورتی که برای باز و بسته کردن مهره یا پیچ به سرعت عمل نیاز باشد، به خوبی می توان از آچار بوکس جغجغه ای استفاده کرد . سایز آچارهای بکس معمولاً از 6 تا 30 میلیمتر می‎‎باشد.

همچنین آچار بکس ها به لحاظ نوع کاربرد و آلیاژ به دو گروه فشار قوی و نوع آلیاژ کرم دسته بندی می شوند که نوع فشار قوی برای گشتاور های بالا ساخته شده است که رنگ تیره آن مشخصه شناسایی آنها بشمار می آید .

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آچار بکس ب لینک زیر مراجعه کنید.

https://good4p.com/ابزارالات-صنعتی-و-ساختمانی/ابزار-مکانیکی/اچار-بوكس/اچار-بوکس(بکس)سردریلی10میلیمترشیروانی-طول6-5سانت

بازدید : 248
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يادگيري انواع تعيين تبليغات گوگل ادوردز با گارانتي

آيا از پرداخت هزينه هاي گزاف تبليغات گوگل ادوردزخسته شده ايد ؟

ميخواهيد بدانيد چطور هزينه هاي شما در تبليغات گوگل adwords هدر مي رود ؟

ميخواهيد بدانيد چطور مي توان از هدررفت هزينه هاي تبليغات google جلوگيري كرد و در هزينه هايتان صرفه جويي كنيد ؟

ويدئوي زير را ببينيد .

لابراسئو با سالها تجربه در زمينه خدمات بهينه سازي سايت و تبليغات گوگل بهترين خدمات ادوردز را فقط براي مشتريان خاص ارائه مي دهد .

ما تمام سعيمان در ادوردز در اين مساله روي اين است كه با وجود ارائه كمترين قيمت , با كيفيت ترين خدمات ادوردز را ارائه بدهيم .

متاسفانه چيزي كه در ايران نامش را خدمات ادوردز مي گذارند و فقط يك بنگاه شارژ دلار است نه خدمات ادوردز

بنابراين مجموعه لابراسئو تصميم گرفته به برخي از استفاده كنندگان ادوردز كه ميزان استفاده شان متوسط و يا بالاست اين خدمات حرفه اي را ارائه دهد .

اين خدمات حرفه اي چيست ؟

گزينه ساخت اكانت و حساب كاملا معتبر

برگزاري جلسه مشاوره براي تعيين دقيق كلمات

ايجاد طرح تبليغاتي پر بازده

مشاوره در ساخت صفحات لندينگ پيج

گزينه مشاوره تخصصي در افزايش نرخ تبديل بازديد به مشتري

افزايش qulity score صفحات براي كاهش هزينه

و در نهايت ارائه خدمات ادوردزي كه منجر به افزايش چندين برابري در آمد باشد.

تعرفه ها و پكيج هاي ادوردز .

نكته : هزينه اي كه شما مي پردازيد براي تبليغات گوگل فقط قيمت ميزان شارژ دلار نيست.

ممكن است دفاتري دلار را براي شما ارزان تر شارژ كنند اما بخاطر عدم كيفيت حسابها و بالا بستن قيمت كليك ها و عدم مديريت صحيح اكانت هزينه تمام شده براي شما چندين برابر گران تر خواهد بود .

ما تضمين مي كنيم كه تمام سعيمان را مي كنيم هزينه تمام شده براي شما به پايين ترين حد ممكن برسد.

چطورر به لابراسئو اعتماد كنيم؟

لابراسئو كه يكي ازبخش هاي شركت داده پردازان ايفانت مي باشد .

شركت ايفانت به آدرس efanetco.com يك شركت ثبت شده به شماره ثبت 11072 است .(براي مشاهده اساسنامه شركت به سايت روزنامه رسمي قوه قضاييه مراجعه فرماييد)

شركت ايفانت داراي نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن تجارت است .

شركت ايفانت داراي لوگوي ارشاد ازساماندهي وزارت ارشاد است .

براي فراگيري لابراتوار سئو دنبال كنيد

بازدید : 233
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

معرفي راه هاي محاسبه قيمت طراحي وبسايت بصورت غيرحضوري

مورد اول: برخي از مديران سايت‌ها براي گسترش قيمت طراحي سايت خود محتوا، مقالات و ساير اطلاعات را در سايت‌هاي ديگر قرار مي‌دهند. به عبارت ديگر از استراتژي‌هاي نادرست لينك ببلدينگ جهت افزايش back link استفاده مي‌نمايند. بنابراين در اين مورد ريشه اصلي مشكل كساني هستند كه با استفاده از تكنيك‌هايي كه با نام كلاه سياه سئو شناخته مي‌شود، سعي در گسترش سايت دارند.
يكي از مشكلات عمده‌اي كه بسياري از وب سايت‌ها با آن روبرو هستند محتواي تكراري مي‌باشد. از آنجا كه موتورهاي جستجو جهت خزيدن و تجزيه و تحليل اين صفحات زمان صرف مي‌نمايد لذا در كيفيت نتايج جستجو نيز تأثير مي‌گذارد.در اين مقاله سعي داريم تا به بررسي اين مشكل بپردازيم و مشاهده خواهيد نمود كه چگونه محتواي تكراري بروي نتايج جستجو، رضايت كاربران و از همه مهم‌تر بر روي سئوي سايت تأثير مي‌گذارد. در مقاله بعدي به ارائه روش‌هايي براي رفع اين مشكل خواهيم پرداخت.
مورد دوم توسط شركت‌هاي كه تمايل دارند چند دامنه داشته باشند به وجود مي‌آيد. به عنوان مثال example.com و example.co.uk دو دامين مي‌باشند كه هر دو آن‌ها يك محتوا را نمايش مي‌دهد اما به دليل عدم استفاده از 301 Redirect مشكل محتواي تكراري ايجاد مي‌شود. بنابراين در اين مورد نيز صاحبان وب سايت‌هاي و شركت‌ها طراحي سايت عامل اصلي ايجاد محتواي تكراري هستند، كساني كه نمي‌دانند چگونه از 301 جهت ست كردن دامين اصلي و فرعي استفاده نمايند.
يكي از دلايل رايج براي ايجاد اين مشكل، كپي نمودن يك متن در صفحات متفاوت با URL هاي متفاوت مي‌باشد و دليل ديگر آن به استفاده از تكنيك‌هاي قديمي و برنامه نويسي ضعيف بدون توجه به قوانين سئو در طراحي و پياده سازي وب سايت بر مي‌گردد.براي درك مشكلاتي كه محتواي تكراري ايجاد مي‌نمايد، بهتر است اين مورد را از نقطه نظر موتورهاي جستجو بررسي نمود. موتورهاي جستجو ابتدا در صفحات سايت مي‌خزند، پس از آن نسبت به تجزيه تحليل آن اقدام مي‌نمايند و زمانيكه مراحل انجام شد، به هر يك از صفحات امتيازي مي‌دهند. هنگامي كه كاربر كلمه‌اي را در گوگل يا هر موتور جستجوي ديگري وارد مي‌نمايد، ابتدا جدول شاخص‌هاي خود را بررسي و سپس نتايج را به كاربر نمايش مي‌دهد كه هر چه اين كار سريع‌تر انجام شود بهتر است.
مورد سوم خيلي جالب و فني است، و ريشه اصلي آن HTTP protocol مي‌باشد زيرا نمي‌تواند يك روش استاندارد براي شناخت بهترين URL يك صفحه را معرفي نمايد. يعني اينكه به يك صفحه با آدرس‌هاي متفاوت دسترسي داشته باشيم و در عين حال هيچ اطلاعاتي در رابطه با URL مرجع وجود ندارد.زمانيكه صفحاتي با محتواي تكراري داريم اولاً موتورهاي جستجو زمان زيادي را براي ايندكس نمودن آن‌ها صرف مي‌نمايند و از طرفي هنگاميكه كاربران در نتايج جستجو صفحاتي با مطالب يكساني ببينند به طور حتم، كلمه كليدي خود را تغيير خواهند داد و يا كلا از جستجو منصرف مي‌شوند.
تمام URL هاي بالا مي‌توانند به يك صفحه هدايت شوند، اما HTTP protocol مي‌بايست يكي را به عنوان بهترين آدرس انتخاب و بقيه آدرس‌ها را به همان صفحه هدايت نماييد به عبارت ديگر http://www.example.com و http://www.example.com/index.html هم مي‌تواند طوري پياده سازي شوند كه به يك صفحه هدايت شوند و يا دو صفحه كاملاً مجزا داشته باشند.
موتورهاي جستجو هميشه در پي يافتن مطالبي يكتا از URL هاي شما هستند تا نتايجي بهتر به كاربران خود نشان دهند، وقتي چند صفحه با URL متفاوت و محتواي يكسان را معرفي مي‌كنيم، ابتدا محتواي تكراري را شناسايي مي‌كند، سپس سعي مي‌كند كه صفحه اورجينال را بيابد كه به طور معمول اين انتخاب را بر اساس عمر صفحه، رنك صفحه و خيلي از گزينه‌هاي ديگر انجام مي‌دهد. اما تكرار اين كار ممكن است موجب شناسايي سايت يا وبلاگ شما به عنوان اسپمر شود كه در نهايت موجب حذف آدرس و اطلاعات شما از ليست جستجو و پايگاه داده موتورهاي جستجو مي‌گردد، در صورتيكه تعداد صفحات تكراري را كاهش دهيد در اين صورت اعتماد موتورهاي جستجو را جلب خواهيد كرد كه اين بر روي رتبه سايت شما تأثير مي‌گذارد.
به عنوان مثال در صورتيكه دو دامنه با عنوان‌هاي (اصلي) example.com و example.co.uk داشته باشيد. دامنه example.co.uk مي‌بايست با استفاده از HTTP 301 Redirections تنظيم شود. تا هر زمان كه آن را وارد كريم به example.com هدايت شويم. روش‌هاي مختلفي براي HTTP 301 Redirections وجود دارد كه از جمله آن‌ها مي‌توان به تنظيمات DNS ،htaccess ،PHP/ASP/JSP Redirection و غيره اشاره نمود.
از طرفي در صورتي كه محتواي تكراري داشته باشد در نتايج جستجو پراكنده مي‌شود و در نتيجه بر روي كاهش رنك صفحه تأثير مي‌گذارد. زيرا در حالت عادي بازديدها به يك مطلب تعلق مي‌گيرد و رنك آن نيز به همان نسبت افزايش مي‌يابد و روشن است كه اگر اين رنك را بين چندين صفحه تقسيم كنيم در نهايت رنك تمام انها كاهش مي‌يابد.
اگر وب سايت شما با درج عبارت www در نوار آدرس و در عين حال بدون درج آن نيز در دسترس كاربران قرار مي‌گيرد، به طور حتم با مشكل مطالب تكراري روبرو خواهيد شد، چرا كه از ديد موتورهاي جستجو اين دو آدرس، دو صفحه مجزا تلقي شده و به طور جداگانه ايندكس مي‌شوند، البته برخي از آن‌ها نظير گوگل تا حدودي قادر به تشخيص آدرس پيش فرض هستند، اما بهتر است يك آدرس را برگزينيد و حالت ديگر را با ارسال كد HTTP 301، ريدايركت نماييد.
دسترسي به سايت با و بدون درج عباراتي چون index.php ،index.html ،index.asp و غيره در ايجاد محتواي تكراري تأثير گذار است؛ شايد گمان كنيد موتورهاي جستجو تشخيص مي‌دهند كه صفحه ايندكس يك سايت، همان صفحه اصلي آن است، اما در پاسخ بايد بگوييم كه معمولاً اين‌طور نيست، در برخي از سرورها ممكن است تنظيمات پيش فرض تغيير داده شود و صفحه اصلي سايت با عبارتي ديگر تنظيم شده باشد؛ لذا فايل ايندكس الزاماً به معني صفحه اصلي نيست، به همين دليل موتورهاي جستجو ممكن است آن را به صورت جداگانه ايندكس نمايد، لذا بهتر است صفحه دوم را به صورت استاندارد ريدايركت نمود.

به سبب شناخت به بلاگ هزينه طراحي سايت برويد .

برچسب ها قيمت , هزينه , تعرفه ,
بازدید : 189
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سايت منتو بااعتبارترين مركز آگاهي دهي تورهاي ارزان با عمكردي كاملاحرفه اي در عرضه ي كاربران كشور قرار گرفته مي باشد.
در وب سايت منتو همه قصد مديرعاملان وكارمندان اين موضوع مي باشد كه جست وجوكنيم و برترين و به صرفه ترين خدمات سفر را براي شما هم وطنان گرامي فراهم كنيم.
عرضه هايي مانند تورهاي خارجي , تورهاي داخل كشور , بليط هاي پروازهاي هوايي و زميني, جاذبه هاي تاريخي و گردشگري و ...
شركت ما مي گردد خدمات دهندگان اين دسته از خدمات گردشگري كه پايين ترين قيمت ها را دارامي باشند براي شما دوستان پيدا كنيم و در وب سايت ارائه ميكنيم.
با اين اميد كه اگر زماني قصد يك گردش بيرون كشوري يا درون كشوري يا يك گشت شهري داشتيد آگاه باشيد اين سايت منتو است كه تنها با يك نگاه به آن هزينه هاي زيادي در سفر شما عزيزان صرفه جويي مي شود.
به جز اين نكته به شما عزيزان كمك مي كند دفعات گردش ها و تفريحات شما عزيزان بيشترشود. و هميشه حال بهتري دارا باشيد.
پس شايد مي شود اين طورگفت كه به طورغيرمستقيم وب سايت منتو حال شما دوستان را بهتر ميكند.
در زير مطالبي در مورد گردشگري ارائه مي دهيم.

طي چند دهه اخير شاهد رشد چشمگير صنعت گردشگري، به‌ويژه در اروپا، بوده‌ايم و سفرهاي بين‌المللي براي تعطيلات كوتاه بسيار مرسوم شده‌است. گردشگران از درآمد بيشتر و اوقات فراغت بيشتري برخوردار شده‌اند. همچنين از سطح تحصيلات و ذائقه‌هاي متنوع بيشتري هم بهره مي‌گيرند؛ لذا امروزه بيش از هر زمان ديگري در پي كيفيت برتر هستند و در نتيجه:

بازار گردشگري گروهي براي استفاده از آفتاب دريا و شن به شدت تفكيك شده‌است. مردم به صورتهاي كاملاً اختصاصي اين جذابيتها گرايش نشان مي‌دهند مثلاً «كلوپ ۳۰–۱۸» از هتل‌هاي آرامتر و مجلل‌تري برخوردار است و افراد بيشتري را جذب مي‌كند.
مردم از مكان‌هاي تفريحي اروپايي و بريتانيايي گرفته تا هتل‌هاي روستايي را براي اقامتهاي تفريحي كوتاه خود انتخاب مي‌كردند.
مردم براي بازديد از مراكز خاصي كه جاذبه و فعاليت‌هاي خاصي را انجام مي‌دهند استقبال مي‌كنند.
پيشرفت‌هاي زيرساختارهاي تكنولوژي و ترابري (به‌ويژه پس از اختراع جمبوجت) انواع سفرهاي ايام تعطيلات را مطرح كرده‌اند.
بازار سفرهاي گشت و گذاري در ايام تعطيل رونق گرفته‌است.
مسافرتهاي طولاني مدت به مقاصد دوردست مثل تايلند يا كنيا مرسوم شده‌اند.
پديده پروازهاي ارزان قيمت به كمك نسل جديد فرودگاه‌هاي كوچك محلي بوجود آمده‌است.

همچنين تغييراتي در سبك زندگي ايجاد شده كه تعاريف فعلي توريسم رازير سؤال برده‌اند. برخي مردم (به‌ويژه افرادي بالاي سن ۴۵ سالگي و بازنشستگان) به سراغ توريسم رفته و بعضاً تمام سال را با اين تورها مي‌گذرانند. هفته‌اي چند بار در خارج از منزل غذا مي‌خورند به تئاتر مي‌روند، به گشت و گذارهاي روزانه مي‌پردازند و درسال نيز چند بار مسافرت مي‌كنند. بخش اعظم اين تغييرات به تنوع خريد منجر شده‌اند. امروزه خريد انواع محصولات گردشگري از طريق اينترنت صورت مي‌گيرد. برخي از سايت‌هاي اينترنتي تخفيف‌هاي زيادي را براي اين محصولات در نظر گرفته‌اند كه با هدف جلب مشتري صورت مي‌گيرد. البته گاهي در اين صنعت اختلالاتي هم بروز مي‌كند مثل واقعه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ و تهديدات تروريستي عليه مراكز گردشگري مثل شهرهاي اروپايي و بالي. برخي مراكز گردشگري مثل كاستا دل سول، باليرس و كانكن به دليل تغيير سليقه مردم شهرت خود را از دست داده‌اند. چرا كه با ساير مراكز تفاوت‌هاي زيادي دارند. ساخت و ساز و تخريب طبيعت نيز اغلب مي‌تواند جلوه‌هاي زيبايي مناطق مذكور را تغيير داده و كاهش گردشگر را سبب شود. اين وضعيت در كاستا براوا در اسپانيا طي دو دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ كاملاً مشهود بوده‌است.

امروزه تنها ۱۱٪ منطقه و فضاي سبز آن دست نخورده باقي‌مانده‌است كه اين امر باعث ايجاد بحران در جذب گردشگر در اين منطقه شده‌است. توريسم پايدار با وقوف مردم نسبت به اثرات چشمگير اين صنعت بر جوامع شهرت بيشتري پيدا مي‌كند. توريسم در حال حاضر در كشورهاي در حال توسعه روبه رشد نهاده و به‌ويژه در فعاليت‌هاي اقتصادي آنها اهميت فوق‌العاده‌اي دارد و از عناصر اصلي درآمد ناخالص ملي محسوب مي‌شود. در ساليان اخير تعطيلات دوم يا همان تعطيلات رسمي در ميان قشرها مردم از جمله درآمد زايي بيشتر بسيار مورد توجه قرار گرفته‌است. تركيبات خاص در بسته‌هاي (پكيج‌هاي) گردشگري و مراكز عرضه اين خدمات مثل مراكز اسكي كه در پايان هفته مورد توجه قرار مي‌گيرند يا در ايام تعطيل پايان هفته به پارك ملي يا شهري زيبا مي‌روند به اين درآمد زايي كمك كرده‌است. در۲۶ دسامبر ۲۰۰۴ در اثر واقعه سونامي كه به علت زمين لرزه شديد اقيانوس هند درگرفت و مرز كشورهاي آسيايي اين اقيانوس و مالديورا درنورديد هزاران تن ناپديد شدند و بسياري از گردشگران جان باختند. اين واقعه و عمليات پاكسازي اين مناطق سبب شد تا در صنعت توريسم در منطقه به شدت آسيب ببيند.

براي كسب اطلاعات بشتر به سايت منتو مراجعه كنيد .

بازدید : 183
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مدل هاي نوشتن متن جديد پارت 1

متاسفانه امروزه اكثر وب سايت ها به ويژه وب تارنما هاي تازه كار به جاي ساخت نوشته جديد اقدام به كپي برداري از محتواي وب سايت هاي ديگر مينمايند . بسياري از اين كاربران نميدانند كه چگونه ميتوانند متن جديد و اختصاصي خود را ساخته و انتشار دهند ، برخي ديگر نيز به تصور اينكه توليد محتواي جديد كاري سخت و نشدني است اقدام به كپي كردن از ساير پايگاه ها مي نمايند . ممكن است براي شما هم پيش آمده باشد كه در پايگاه گوگل درحال جستجوي يك مطلب خاص باشيد اما در چندين تارنما مختلف كه از نتايج گوگل باز كرده ايد ، مطالبي يكسان و بدون كوچكترين تغييرات مشاهده كنيد ! حتي در بسياري از موارد ممكن است به دنبال دانلود يك فايل باشيد و لينك آن در تارنما اولي كه مشاهده كرده ايد داراي مشكل باشد ، احتمال زيادي وجود دارد كه اين لينك دقيقا در سايت ها هاي ديگر كپي شده باشد ، در نتيجه شما به اين راحتي ها نميتوانيد مقاله دلخواه خود را بيابيد.

شكل هاي ايجاد مطلب جديد پارت 2
توليد مطالب نو يا ترجمه شده
اگر فكر خود را از رو نوشت استفاده كردن محتواي تهيه شده توسط سايرين دور كنيد و به فكر ايجاد مطلب نو باشيد ، ميتوانيد از طريق ترجمه مقالات روز دنيا به زبان انگليسي يا ساير زبان ها ، نقد و بررسي نظرات وابسته به مطالب موجود در اينترنت ، خواندن متن ها تارنما هاي ديگر و دوباره نويسي آنها به همراه درست كردن خطاهاي تخصصي و نگارشي احتمالي ، و نوشتن مقالات جديد و جنجالي در زمينه كاريتان اقدام به نوشتن مطالب نو كرده و گوگل را وادار به امتياز دهي به مطالب نوشته شده توسط خودتان كنيد .

انجام مصاحبه هاي تخصصي
مصاحبه يكي از موارد مورد علاقه مخاطبين است و تجربه نشان ميدهد كه هميشه از مصاحبه استقبال مثبتي مي شود.
مصاحبه با انسان هاي موفق ميتواند يكي از راه هاي نوشتن مطالب نوباشد.

اين مطلب بدست مركز طراحي سايت اراك گردآوري گرديده است.


ايجاد تمپليت تارنماي به گونه سبك پارت 3

به كاربردن عكس بهينه در template
يكي از اصلي ترين نكات كدنويسي قالب ، به كار گرفتن عكس هاي با زيبا اما سبك ميباشد. امروزه گرافيك در پايگاه هاي مختلف نقش بسيار مهمي را ايفا ميكند اما استفاده كردن از هر تصويري به صرف گرافيك بالا توصيه نميشود زيرا بعضي از عكس ها وزن بالايي داشته و باعث كم شدن سرعت بارگذاري صفحات پايگاه ميشود. ميتوانيد براي حل اين مشكل از نرم افزارهاي قوي اي مانند XAT image optimizer بهره بگيريد و حجم تصاوير خود را بدون از دست دادن كيفيت ، كاهش دهيد تا براي به كار بردن در قالب صفحاتتان مفيد باشد.

به ياد داشته باشيد يكي از اساسي ترين بخش هاي ساخت تارنماي مبحث ساخت تم ميباشد . بسياري از مديران كسب و كارهاي اينترنتي تصور ميكنند template وب سايت تنها براي ظاهر تارنماي مفيد است و بايد به گونه اي ساخت شود كه توانايي جذب كاربر را داشته باشد ، اصولا صاحبان كسب و كارهاي آنلاين به مسائل جانبي در ساخت تم توجهي نميكنند كه يكي از اين مسائل بهينه بودن قالب وب سايت از نظر سرعت بارگذاري و امكانات است.

اين مقاله بدست وبسايت طراحي سايت ارزان آماده گرديده است.

بازدید : 223
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

● چه كساني به سئو لازم هستند ؟

هر كه به سوي تجارت و بازرگاني حركت ميكند ، بايد صفحات وب خود را براي سيستم هاي جستجو بهينه سازي كند.

هدف نهايي يك وب سايت موردتوجه كاربران اينترنتي هستند و مطالعات مشخص كرده است كه پهنه عظيمي از كابران اينترنتي را در سيستم هاي جستجوي يافته اند اگر شركت شما نظر به ايجاد يك جديد و يا به روز كردن وب

سايت قديمي خود را دارد بايد در نظر داشته باشيد كه براي پيشرفت بايد سئو را در انتخاب اول قرار دهيد به در نظر داشته باشيد كه سئو شما

را به مسابقه بزرگ مي برد و شما را در بازار معرفي ميكند.

به چه علت شما به يك تارنما احتياج داريد ث

به چه علت شما به يك سايت نياز داريد

اين مقاله توسط مركز طراحي سايت ايفانت آماده گرديده است. شما ميتوانيد طراحي سايت ارزان خود و بهينه سازي سايت خود را به ما بسپاريد.

1- داخل شدن به قرن 21 :

همانطور كه اطلاع داريد قرن بيست و يك قرن اطلاعات و ارتباطات نام نهاده شده و عصر جديد و بزرگي با اسم |جهان|دنياي} مجازي در درون اين قرن در حال تشكيل و توسعه است ، جهاني كه درون آن انسان با كمك از تازه ترين علم ها و حركت در محدوده هاي دانش نوين ، مقدار زيادي از حصر هاي زماني و مكاني را در بر گرفته تا با كمك از آن قادر باشد بر زمان و مكان حكومت كند. براي حاضر بودن در اين دنياي عظيم و پرظرفيت محتاج يك شناسه مي باشيد. و تارنما شما تنها شناسه داخل شدن شما در اين جهان پر رمز و راز است.

بازدید : 206
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تاثير يوزر فرندلي بودن پايگاه در فروش آنلاين قسمت دوم
اين مقاله به دست پايگاه طراحي وب سايت ارزان تهيه گرديده است.

دسته بندي هاي مناسب و صحيح
اگر در سايت خود از بخش بندي هاي مناسب استفاده نكنيد ، هيچ كاربري نميتواند به سادگي كالا يا خدمات مورد نظر خود را در وب سايت شما بيابد. به عنوان مثال تصور نماييد كه شما داراي يك فروشگاه اينترنتي براي فروش تلفن همراه هستيد ، كابرپسندي در اين مثال يعني اينكه دسته بندي هاي شما بر اساس برند ( مثلا سوني ، سامسونگ و ... ) در اختيار كاربر قرار بگيرد ، سپس هر مارك زير دسته بندي هاي متفاوتي داشته باشد كه بر اساس مدل هاي مختلف توليد شده توسط اين برند ميباشد مثلا برند سامسونگ ميتواند شامل زير منويي مثل گلكسي باشد كه خود گلكسي ميتواند داراي زير منوهايي مانند سري اس و سري نوت باشد و الي آخر ...

گذاشتن نقشه پايگاه
قرار دادن نقشه پايگاه در اختيار بازديدكنندگان در افزايش كارايي سايت شما بسيار مفيد است. جدا از اين مسئله كه قرار دادن نقشه وب سايت در اختيار بازديد كنندگان باعث ميشود بازديدكننده با شماي كلي سايت شما آشنا شود.


اين محتواي توسط وبسايت سئو و طراحي ست اداري توليد شده است.

اثر يوزر فرندلي بودن سايت در اينترنت ماركتينگ پارت اول
تاثير يوزر فرندلي بودن سايت در بازاريابي اينترنتي قسمت اول

اينترنت ماركتينگ موفق مستلزم داشتن طراحي سايت بهينه براي موتورهاي جستجو و همچنين يوزر فرندلي بودن براي كاربران است. در واقع سايت شما بستر لازم براي داشتن بازاريابي آنلاين موفق را فراهم مينمايد . بسياري از صاحبان كسب و كارهاي آنلاين تصور ميكنند با رعايت قواعد بازاريابي آنلاين به صورت صد در صد ، ميتوانند به اهداف خود دستيابند درحالي كه بازاريابي اينترنتي به تنهايي هرگز قادر به افزايش فروش شما نيست . بازاريابي درست و اصولي ميتواند مشتريان را به سايت شما بياورد اما اين مسئله به معني خريد از شما نخواهد بود ، براي بالابردن فروش از طريق بازاريابي اينترنتي به دو مسئله مهم و اساسي احتياج داريد ، ابتدا داشتن يك وب سايت يوزر فرندلي كه توانايي تبديل بازديدكننده به مشتري را دارا باشد ، دوم بازاريابي آنلاين سالم و حرفه اي

اولين نكته با اهميت و تاثيرگذار در مسئله بازاريابي اينترنتي ، يوزرفرندلي وب سايت ، طراحي پايگاه به صورت ساده و با پيچيدگي كم ميباشد. اين كاربرپسندي و عدم پيچيده بودن وب سايت هيچ تداخلي با زيبايي ظاهري سايت نداشته و هدف از كاربرپسندي ، وجود نظم و ترتيب در سايت شما ميباشد.

منبع : تاثير كاربرپسندي سايت در بازاريابي اينترنتي

مدل هاي تشكيل نوشته تازه بخش 3

تهيه دوربين و عكس گرفتن به صورت زنده
با يك دوربين ساده به آساني مي توانيد مطلب منحصر فردي براي سايت خود توليد كنيد مثلا اگر در زمينه آرايشگري و گريم كار مي كنيد مي توانيد از مدل هاي مختلف با كسب اجازه عكس بگيريد و در پايگاه خود منتشر نمائيد ، اين دوربين را بايد همه جا با خود همراه داشته باشيد و تصاوير مختلفي در روز تهيه كنيد. همچنين استفاده از عكس هاي خودتان باعث ميشود طراحي سايت ارزان تري داشته باشيد زيرا استفاده كردن از تصاوير خود علاوه بر اينكه به به بهينه سازي سايت كمك فراواني ميكند ، باعث ميشود قيمت طراحي نيز كاهش پيدا نمايد زيرا ديگر نيازي به طراحي تصاوير اختصاصي نخواهيد داشت.

ساخت كتاب pde
ميتوانيد با توليد يك كتاب pde قدرتمند ، مخاطبان زيادي را به سايت خود سرازير نماييد زيرا كاربران همواره به دنبال كسب اطلاعات جديد هستند . اگر توانايي تهيه يك كتاب جديد را نداريد مي توانيد با خواندن چند كتاب خلاصه اي از آن ها ايجاد كنيد و به صورت يك كتابچه پي دي اف در بياوريد ، به ياد داشته باشيد كه ذكر منبع اصلي اين كتاب ها كاربران را به وب سايت شما بسيار خوشبين ميكند .

ايجاد محتواي كوتاه اما مفيد
گوگل به تازگي اعلام كرده است كه مطالب كم حتي كمتر از 300 كلمه هم مي تواند در رتبه بندي يك سايت موثر باشد، شما با يك مقاله كوتاه مي توانيد به گوگل خود را اثبات كنيد، فقط كافيست كه از لغات و جملاتي استفاده كنيد كه گوگل متوجه شود كه مقاله شما مرتبط با وب سايت شما و كلمات كليدي باشد.

منبع : روش هاي ايجاد محتواي جديد

بازدید : 192
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مسافرتو تور لحظه آخري تايلند يكي از توجهات مهم اقتصادي در حكومت پادشاهي كشور تايلند است. مركز توريستي سرزمين تايلند (TAT) با استفاده از شعار سرزمين تايلند عجيب به دنبال زيادكردن اين درآمد و معرفي سرزمين تايلند در سراسر جهان است.از جمله علل زيادشدن توريست در سرزمين تايلند جوي سياسي پايدار و پيشرفت روزافزون تايلند مي باشد.تايلند به عنوان يك چهار راه حمل و نقل هوايي بين المللي شناخته مي شود.ساخت هتل هاي مدرن و پرستاره و همچنين صنايع خرده فروشي به دليل تقاضاي بالاي گردشگران در تايلن در حال گسترش است.طبق آمار هاي اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 ميليون گردشگر بين المللي از تايلند ديدن كرده اند.از مناطق گردشگري تايلند مي توان به كاخ بزرگ, مجسمه طلايي بودا, باغ وحش ببرهاي سريراچا, بازار شناور پاتايا و ... اشاره نمود.دومين جزيره بزرگ تايلند كوسامويي است كه امروزه گردشگران ايرايني طرفدار بازديد از اين جزيره بزرگ هستند .

يكي ديگر از هتل هاي ۳ ستاره و لوكس شهر بانكوك هتل دي پاترا مي باشد اين هتل مجلل در نزديكي فرودگاه بين المللي Suvarnabhumi قرار گرفته است. ميهمانان مي توانند در اتاق هاي مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت پرداخته و از طريق اينترنت رايگان بيسيم، به گشت و گذار در اينترنت مشغول شوند.اتاق هاي هتل دي پاترا داراي امكاناتي مانند : پذيرايي در اتاق ، روم سرويس ۲۴ ساعته ، سيستم برودتي و حرارتي مناسب ، تهويه مطبوع ، تلويزيون ال سي دي ، ماهواره با كانال هاي پخش موسيقي ، يخچال ، ميني بار ، حمام با ست كامل ، صندوق امانات ، ميز كار ، گاو صندوق و يخچال مي باشد.

رستوران وسالن غذا خوري هتل دي پاترا هميشه آماده پذيرايي از شما هستند. كاركنان مهربان و مجرب هتل دي پاترا ، آماده خدمت رساني مي باشند.ميهمانان مي توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درماني هتل برخوردار شده و در استخر روباز هتل ، به شنا بپردازند. يك صرافي نيز به منظور تهيه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه كاملا مجهز در هتل موجود مي باشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. همچنين شما مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل دي پاترا بهره ببريد.

ترانسفر فرودگاه ، لباسشويي ، آرايشگاه ، اتو كشي ، صرافي ، فكس و كپي ، مركز تجارت ، سرويس رفت و آمد (مشمول هزينه) ، منوهاي رژيمي و دستگاههاي خودكار فروش نوشابه از ديگر خدمات و امكانات هتل دي پاترا مي باشد. يك مركز كاملا مجهز بدنسازي نيز در هتل وجود دارد.

براي اطلاعات بيشتر به صفحه تور ارزان تايلند مراجعه كنيد.

بازدید : 202
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور لحظه آخري چينو گردشگري در اين سرزمين به مدت چند سده قبل بسيار توسعه يافته مي باشد. كشور چين را به عنوان يكي از پررونق ترين بازار هاي گردشگري مي دانند.كشور چين از لحاظ توريست و مسافر در جايگاه سوم جهاني قرار دارد.تعداد افرادي كه در سال 2010 از چين بازديد كرده اند در حدود 56 ميليون نفر بوده است.با توجه به آمار هاي اعلام شده احتمال تبديل شدن چين به بزرگترين كشور توريستي دنيا در سال 2020 وجود دارد.

هتل ديزني لند در جزيره لانتاو در هنگ كنگ ، چين قرار گرفته است.

شما با ماندن در هتل ديزني لند هنگ كنگ از در خروجي هتل درست روبروي ديسكاوري گلف كلاب قرار گرفته ايد. اين هتل با نمره ۴٫۵ از ۵ را به خود اختصاص داده و از امكانات لوكس و مدرني بهره مند مي باشد. (اين هتل كنار پل كاپ شوي مون واقع شده است).

اين هتل داراي ۴۰۰ اتاق است. زماني كه شما در اتاق هاي اين هتل به استراحت مي پردازيد احساس راحتي در خونه بودن را داريد. در اتاق هاي اين هتل يخچال و يك تلوزيون ال سي دي نيز تعبيه شده است. همچنين يك اينترنت پر سرعت واي فاي (كه بايد آن را شارژ كنيد) وجود دارد. سرويس بهداشتي/ حمام شخصي نيز در اتاقتان موجود است و در حمام يك مو خشك كن نيز قرار داده شده است. در كنار تخت شما يك تلفن با خط مستقيم موجود و هر روز روزنامه هاي جديد ميبينيد.

كلاب سلامتي،استخر سرباز،فيتنس سرا،اينترنت پرسرعت واي فاي(پولي) از جمله امكانات اين هتل هستند. همچنين كساني در اين هتل هستند تا از بچه هاي شما مراقبت كنند. شما مي توانيد به راحتي يك روز كامل را در پارك شاتل بگذرانيد.

هتل ديزني لند هنگ كنگ چين

در اين هتل يك رستوران نيز وجود دارد تا شما بتوانيد غذاي موردعلاقه خود را سفارش دهيد. به علاوه در اين رستوران مي توانيد نوشيدني مورد علاقه خود/كافه را سفارش دهيد.اين رستوران به صورت ۲۴ ساعته باز است.

هتل ديزني لند هنگ كنگ چين سرويس هاي بيزنيس به صورت ۲۴ ساعته است كه شامل،تاكسي درون شهري،خشك شويي و شستشوي لباس هاي شما مي باشد. اين هتل سالن هاي كنفرانس و ميتينگ روم به وسعت زيادي را داراست.

اميدواريم كه تور ارزان چين به شما خوش بگذرد

بازدید : 194
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور ارزان چينو گردشگري در اين سرزمين در طول چند سده قبل خيلي توسعه يافته مي باشد. سرزمين چين را به عنوان ازجمله از پررونق ترين بازار هاي توريستي مي شناسند.كشور چين از ديد توريست و مسافر در جايگاه سوم جهاني جاي دارد.تعداد افرادي كه در سال 2010 از چين بازديد كرده اند در حدود 56 ميليون نفر بوده است.با توجه به آمار هاي اعلام شده احتمال تبديل شدن چين به بزرگترين كشور توريستي دنيا در سال 2020 وجود دارد.

هتل ۵ ستاره هيلتون بيجينگ وانگ فوجينگ ( Hilton Beijing Wangfujing ) با سرويس هاي عالي خود پذيراي گردشگران تور پكن چين مي باشد. موقعيت جغرافيايي هتل بسيار مناسب بوده به طوري كه بازديد از اماكن گردشگري پكن را راحت ساخته است .

در كنار اتاق هاي بسيار تميز و راحت هتل هيلتون بيجينگ وانگ فوجينگ خدمات دوستانه پرسنل هتل سبب شده كه مهمانان رضايت كاملي از اقامت در اين هتل بي نظير داشته باشند و هتل به يك گزينه ايده آل براي اقامت در پكن تبديل شود .

هتل هيلتون بيجينگ وانگ فوجينگ داراي ۲۵۵ اتاق بوده كه تمامي امكانات رفاهي را دارا مي باشند . اتاق و امكانات براي معلولين نيز از سوي هتل در نظر گرفته شده است .

سرويس نگهداري كودكان هتل به راحتي سفر والدين كمك مي كند تا در اوقات فراغت، مهمانان به راحتي از امكانات رفاهي هتل هيلتون بيجينگ وانگ فوجينگ شامل مركز سلامت و آبگرم و استخر سر پوشيده بهره ببرند .

مهمانان علاقه مند به ورزش مي توانند در مركز بدنسازي مجهز هتل به فعاليت هاي ورزشي بپردازند .اگر مي خواهيد به بازديد از جاذبه هاي گردشگري پكن برويد قبل از خروج از هتل، برنامه گردش خود را از خدمات تورهاي هتل دريافت كنيد .

هتل هيلتون بيجينگ وانگ فوجينگ چين

به درخواست مهمانان خدمات كرايه اتومبيل نيز در هتل هيلتون بيجينگ وانگ فوجينگ فراهم شده است . پس از خريد و گشت و گذار در پكن در رستوران هتل از غذاهاي عالي لذت ببريد .

هتل هيلتون بيجينگ وانگ فوجينگ چين يك صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه كاملا مجهز در هتل موجود مي باشد. هتل هيلتون بيجينگ وانگ فوجينگ چين ساير خدمات و امكانات هتل هيلتون بيجينگ وانگ فوجينگ شامل خانه داري ، امكانات جلسه و ضيافت ، لباسشويي ، خشكشويي ، اتو كشي ، صرافي ، خدمات كفش و واكس ، خدمات تورها ، فكس و كپي ، مركز تجاري ، خدمات تهيه بليط ، كرايه اتومبيل ، رستوران ، پذيرش شبانه روزي ، روزنامه ، اتاقهاي پاك و بدون سيگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهويه و بار مي باشند .

اميدواريم كه تور لحظه آخري چين به شما خوش بگذرد

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 6950
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه